Ladavaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba en düşük emekli maaşı 7.500 tl olarak kabul edilmişti.
14 nisana girmemizle birlikte maaşlar yatmaya başladı 7500 alan var mı
Ladavaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende onu anlamaya çalışıyorum 5k para yatmış eskisi gibi
Ladavaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ozaman sıkıntı var bize yatan 5k
gün içinde geri kalan yatar diye tahmin ediyorum. Seçim üstü böyle bir hata yapmazlar