Merhaba en düşük emekli maaşı 7.500 tl olarak kabul edilmişti.
14 nisana girmemizle birlikte maaşlar yatmaya başladı 7500 alan var mı
bende onu anlamaya çalışıyorum 5k para yatmış eskisi gibi
ozaman sıkıntı var bize yatan 5k
gün içinde geri kalan yatar diye tahmin ediyorum. Seçim üstü böyle bir hata yapmazlar