AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkese zam uygulanmadı sanırım sadece 7.5 altı kişiler 7.5 yükseltti 7.5 alanlar yükselmedi sabit kaldı bir dengesizlik oldu adil bişey olmadı emekli memur maaşları oldukça eridi.
7.5k altı zaten hocam 5k zamsız yatmış