Ladavaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende onu anlamaya çalışıyorum 5k para yatmış eskisi gibi
E-devlet üzerinden takip ediyorumda orada da herhangi bir güncelleme göremedim.
15'inde alacağız bizde maaşı ona göre bilgi veririm. Teşekkür ederim.