Herkese zam uygulanmadı sanırım sadece 7.5 altı kişiler 7.5 yükseltti 7.5 alanlar yükselmedi sabit kaldı bir dengesizlik oldu adil bişey olmadı emekli memur maaşları oldukça eridi.