Furknckmk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok haklı öncelikle önereceğim şey piyasada 10 tane xml bayisi varsa bunların 9 una zaten girilmiyor, xml için para ödemek şu anlama geliyor "Merhaba tedarikçi sana para kazandırmak için para ödüyorum" ayriyetten biz para ile xml veriyoruz her elini kolunu sallayan girmesin diye söylenen şeyler hayal ürünüdür çünkü ip kısıtlaması diye bir şey var işi yürütemeyen bayiye ip kısıtlaması uygular ve bayi ile ilişiği kesilir. Para talep edenlere kesinlikle ödeme yapmayınız anlaşma yapacağınız tedarikçinin kaç tane bayisi var ürünlerini trendyolda arayarak kaç rakibiniz var görebilirsiniz, Tedarikçinin pazar yerinde olup olmadığını kontrol ediniz varsa da fiyat karşılaştırmaları yaparak gerçekten ürünleri çok çok pahalıya satıyorsa tabiki onun ürünlerine girmeyerek daha ucuza kar marjı ile satabilirsiniz. örneğin benim tedarikçim sipariş geldiği anda kargo firmasına whatsapp üzerinden sipariş kodunu gönderiyor dakikalar içerisinde kargoda görünüyor. bu gibi çalışan sayısı çok fazla kontrol edebilirsiniz.



Tedarikçi ismini PM alabilir miyim