Kurumsallar kolay kolay yapmaz ama yine de belli olmaz. Yaklaşık 10 yıl önce bir isviçre firması elimden almıştı WIPO yoluyla. hiç yanaşmadılar anlaşmaya.


Myk61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Firmanın para ile ilgili bir sıkıntısı yok ama umarım sizin gibi düşünürler