Bu domaini ancak WİPO ile elinizden alabilirler başka şekilde almaları mümkün değil. WIPO'da dava açmak da masraflı, bir kaç yıl önce 2000 dolar ile mümkündü şu an daha fazladır. WIPO ya o parayı vereceklerine sana 1000 dolar versinler çözülsün sıkıntı.
Firmanın para ile ilgili bir sıkıntısı yok ama umarım sizin gibi düşünürler