mvk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu domaini ancak WİPO ile elinizden alabilirler başka şekilde almaları mümkün değil. WIPO'da dava açmak da masraflı, bir kaç yıl önce 2000 dolar ile mümkündü şu an daha fazladır. WIPO ya o parayı vereceklerine sana 1000 dolar versinler çözülsün sıkıntı.
Firmanın para ile ilgili bir sıkıntısı yok ama umarım sizin gibi düşünürler