hocam arabanın ederine göre değişir ama ben olsam böyle bi kararımda eğer arabam iyiyse baya bi alt seviye araca kadar gerilerdim. amazon ticaret kısmını da bu işi yapan tanıdıklarım hızlı yanıt alabileceğim ve destek olacak çevrem olduğu için düşünürdüm yoksa zor. ürün alıp elinde patlayanlar çok fazla var. yine de ticareti ufak başlayıp büyüterek geliştirmeyi düşünürüm. aracımı satmazdım muhtemelen. daha fazla ve nitelikli network ile işle destek alarak, sürekli iletişim halinde olarak adımlar atmak tercihimdir. yine de sizin kararınız tabi.