Yurtdışı website açmak istiyorum ancak bir takım merak ettiklerim var. Bu konuda bilgisi olan paylaşırsa memnun olurum.
"İsimkaydet üzerinden Yurtdışı hosting paketi aldığımızda şuan bilgisayarımda kullandığım tarayıcı ile bu websiteyi yönetmenin bir zararı olur mu?
Hali hazırda Türkiye üzerinde websitelerim mevcut ve farklı tarayıcılar kullanarak bunları yönetiyorum ancak ilk defa yurt dışı deneyeceğim ve bunu merak ediyorum."
Şimdiden cevaplar için teşekkür ederim.