enesphp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk defa duydum bi bakayım dedim sıkıntılı exploitleri varmış sanırım

https://www.dptech.com/index.php?m=c...d=1695&id=1856
scriptte thinkphp3.2.0 kullanılmış html css ile yazılıp controllerlar thinkphp ile girilmiş ama bir kaç hata aliyorum düzeltemedim. Siz ne düşünüyorsunuz.?