Hala bir şey olmaz diyenler var nasıl bir zihniyette yaşıyorlar anlamak güç gerçekten.
Sadece domain üzerinden bakmayın, marka kanununu bir inceleyin, sallamayın yahu.
https://www.mevzuat.gov.tr/mevzuat?M...evzuatTertip=5 Kanun Hükmünde Kar.nin Tarihi :24/6/
1995, No : 556
Tarihe bir bakın bence, hangi yıldayız ve hala marka koruma kanunlarını yok sayan bir şey olmaz diyenler iyi niyetlimi? Bence değil.
Konuya gelecek olursak, satışa konulmuş ve kanıt niteliğinde artık domain.
Satıştan kaldırmak sadece uzlaşma adına ilk adım idi ancak işi bilen bir avukat ''marka itibarının zedelenmesi'' üzerinden her türlü yasal haklarını kullanmak üzere ciddi tazminat isteme hakkına sahiptir.
Hele hele bahsi geçen marka
https://www.turkpatent.gov.tr/ozel-k...rkalar-bilgisi ''tanınmış marka'' ise durum çok daha ciddi olabiliyor.
Haydi buyurun bir şey olmaz demeye devam edin çok bilmişler.