Hocam konu harici soru sormak istiyorum. Benim de ingilizce içerikli sitem var fakat adsense türkçe. Gelir kur üzerinden mi olucak yoksa türk lirası olarak mı? çünkü sizin sterlin yazıyor ondan soruyorum.