selamlar alibabadan 1000 adet ürün alacağım bir firmadan gümrükleme işlemleri varmış galiba içinizde bunun ne olduğunu veya ben ödeme yaparsam süreç nasıl işleyecek o kadar ürün bana nasıl ulaşacak bilenler varsa yardımcı olabilir mi?
Uzun bir cevap yazdım 502 hatası verdi site
Kısaca hiç mantıklı değil çok ciddi para cezaları var istedikleri belgeleri tedarik edemezsen min 50kdan başlıyor.
Tareks belgesi vs alamazsan vay haline.. bide ihtisas gümrüğü var kafana göre istediğin gümrükten ürün sokamıyorsun antrepo felan tutman lazım bir ton masraf. Gümrük vergisi şuanda %70 .