İdeasoft kullanıyorum uzun zamandır çok memnunduk lakin epeydir sunucuda sorun var mailler problemli, ama tavsiyemiz Ticimax eğer bütçeniz müsaitse Tsoft alın ömürlük kullanırsınız.