karınca kitabı vardı bir tane, yazılar gayet ince ve anlaşılır bir fontta yazılmıştı, beni bile okumaya itmişti. Bu kitabı çocukların yanı sıra yetişkinler de çocuklarına okuyacak, bunu gözardı etmemek gerek. Görseller gayet hoş durmuş (hazır bir platformdan çıkmış gibi durmuyor). Yolu açık olsun yengenin.
Başlangıç için gayet başarılı bir e kitap olmuş. Tebrik ederim.
2 tane var birisi 8 birisi 4 yaşında

yoksa okumazdım zaten
Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık. Devamında çok daha başarılı olacağına inanıyorum
Güzel yorumlarınız için teşekkürler

Eşim şuan yorumları okuyup çok mutlu oldu.
Amaç para kazanmak değil aslında, Amaç kendini geliştirmek