delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
karınca kitabı vardı bir tane, yazılar gayet ince ve anlaşılır bir fontta yazılmıştı, beni bile okumaya itmişti. Bu kitabı çocukların yanı sıra yetişkinler de çocuklarına okuyacak, bunu gözardı etmemek gerek. Görseller gayet hoş durmuş (hazır bir platformdan çıkmış gibi durmuyor). Yolu açık olsun yengenin.
mertinko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başlangıç için gayet başarılı bir e kitap olmuş. Tebrik ederim.
Engin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 tane var birisi 8 birisi 4 yaşında yoksa okumazdım zaten
MEDIAFORDIGITAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık. Devamında çok daha başarılı olacağına inanıyorum
Güzel yorumlarınız için teşekkürler Eşim şuan yorumları okuyup çok mutlu oldu.

Amaç para kazanmak değil aslında, Amaç kendini geliştirmek