selamlar alibabadan 1000 adet ürün alacağım bir firmadan gümrükleme işlemleri varmış galiba içinizde bunun ne olduğunu veya ben ödeme yaparsam süreç nasıl işleyecek o kadar ürün bana nasıl ulaşacak bilenler varsa yardımcı olabilir mi?