Her şehirde bebrler odası var hocam, onlar bir tarife belirliyor, bu tarifelere göre ücret alınıyor. Kuaförlerde 1. sınıf, 2. sınıf benzeri bir tarife de mevcut sanırım. Belki berberlerde de öyledir. Alt limit belli ama üst limit kuaförün deneyimine, semtine göre değişiyor. ben sarıgazide 150 tl'ye saç sakal traşı oluyorum. B>işeye benzemiyor ama mecburuz işte

8 sene önce ankarada saç sakal cilt bakımı saça serum vs 90 tl veriyordum. İyi bir berberdi.
Ankara kızılay civarında olanlara tavsiye ederim, Akay caddesi ile Konur sokak kesişiminde, konura dönünce 2. binada. Dükkan ismi de "berberim", 2 kardeş çalışıyor, birinin adı Dilaver, diğer arkadaşın adı aklıma gelmedi, duysa küser