Benim anlamadıgım sanki öteki taraf ak kaşık herşeye hükümeti eleştiriyorlar
Merak ediyorum birini eleştirmek için illa bir tarafda mı olmak gerekiyor ?
Ben CHP'ye hiç oy vermedim. K.Kılıçtaroğlunuda hiç sevmem. şimdi akpyi eleştirince chplimi oluyorum ?
Birini hatası var diye eleştiriyor olamaz mı birisi ? Hataları gün gibi ortadayken illa eleştireni bir kalıba sokup suçlamak mı gerekiyor ?
Konudaki arkadaşın verdiği örnek tam oturmasa'da , ne anlatmak istediğini emin anlamışsınızdır.
Ben babamla oturup hiç siyaset konuşamıyorum mesela. Hükümetin yaptığı bir hatayı söylediğim an savunmaya geçiyor. Savunmaların hepsi chpde böyle yaptı şeklinde oluyor.
Hata = hatadır. Hatanın chpsi,akpsi olmaz. Hatalı bir politika yada adım sonucu ülke zarar gördüyse bunu açık açık söyleyebilmek gerekiyor.
Az buz değil böyle milyonlar var , acıyorum bu kafalara valla ya.