WaLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim anlamadıgım sanki öteki taraf ak kaşık herşeye hükümeti eleştiriyorlar
Merak ediyorum birini eleştirmek için illa bir tarafda mı olmak gerekiyor ?

Ben CHP'ye hiç oy vermedim. K.Kılıçtaroğlunuda hiç sevmem. şimdi akpyi eleştirince chplimi oluyorum ?

Birini hatası var diye eleştiriyor olamaz mı birisi ? Hataları gün gibi ortadayken illa eleştireni bir kalıba sokup suçlamak mı gerekiyor ?


Konudaki arkadaşın verdiği örnek tam oturmasa'da , ne anlatmak istediğini emin anlamışsınızdır.

Ben babamla oturup hiç siyaset konuşamıyorum mesela. Hükümetin yaptığı bir hatayı söylediğim an savunmaya geçiyor. Savunmaların hepsi chpde böyle yaptı şeklinde oluyor.

Hata = hatadır. Hatanın chpsi,akpsi olmaz. Hatalı bir politika yada adım sonucu ülke zarar gördüyse bunu açık açık söyleyebilmek gerekiyor.

Az buz değil böyle milyonlar var , acıyorum bu kafalara valla ya.