Eşimle ve 7 yaşında ikiz sıpalarla alışkanlık oldu. Antalyaya gidiyoruz, orada bir iki gece bacanakta misafir oluyoruz, sonrasında olimpos dağlarının eteğinde Korsan koyunun yanında Furkan Camping var, orada 3-4 gün çadır konaklamasından sonra sahil boyu istanbula kadar duraklaya duraklaya geliyoruz. Genelde arabada yatıyoruz ama ufaklıklar artık ufaklık değil sığmıyorlar. O yüzden öğretmenler evinde konaklıyoruz (kahvaltı var ve artık siviller de konaklayabiliyor (eşim memur)). Gayet eğlenceli bir tatil oluyor, hele kafadengi arkadaşlarınız varsa hem de çocuk yoksa müthiş.