Hocam böyle yapmanıza gerek yok. Yeni cihazı kurarken eski iphonedan veri aktarımını seçeceksiniz. Ardından eski cihazdan yeni cihaza aktarım diyip çıkan görüntüyü okutunca bütün veriler aktarılıyor. Ben öyle yaptım.