Güzel bir serzeniş olmuş. Fakat yersiz Hocam.
Şuanki en önemli konularımızdan yaşam standartları ve alım gücünde zorluklarımızı göz önünde bulundurarak; eleştiri yapma zamanı değil.
Doğru muhaliflik ile, doğru işlerin yapılmasını sağlamak. Yoksa iktidar iktidarda olduğundan, muhalefet muhalefet olduğundan çok çok memnun eminim.
Kimse sizi ve beni düşünmüyor. Filler tepişiyor biz eziliyoruz. Artık bu halka partizanlık yerine, vatanperverliğin önemini anlatmak gerekiyor, yok oluyoruz.(Maddi ve manevi)