İnsanları güldürmek için konu açılabilir beraber eğlenmek için lakin böyle bir konunun gülüncek bir tarafı yok böyle bir konuyla ticari konuların aşşa gitmesine sebep olmak bence kötü.
İstediğin kadar konu acabilirsin benim ki sadece tavsiye
3 saniyede bir konu açılan forumda benim konum sıkıntı oluyorsa ney diyeyim