EpinExtra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son 8 Yılda Berbere Ödediğim Para 0 TL

Kendi makinem var usta oldum artık
Kardeşimde kendi saçını kendisi kesiyor pandemi den buyana. İnanın kuaförden daha iyi kesmeye başladı artık. Ne iz var ne başka birşey. Bende bazen kendisine kestiririm 🙂