Bende de saç yok zaten. Yarı kel sayılırım. Her gittiğimde sorar berber. Abi her zamanki gibimi diye
Evet derim. Gaz mı veriyor anlamıyorum ama.
3 Numara yapıyor geçiyor.
En son aynı şey bende yaşadım. 60₺ öderken 100₺ verince para üstü gelmedi. Bende ayıp olmasın diye sordum. Yeter değil mi diye. Yeter abi bereket versin dedi