Zhrablg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstanbul restoran var yemek için orayı tercih edebilirsiniz lezzetli birçok çeşit yemek var
Şahsen ben önermem. Çok pahalı. Ayrıca gidecekseniz türk lirası değil lari ile gidin. Larileri artvin hopada bozdurun. Sınırda ucuza bozuyorlar.