Merhaba arkadaşlar
Önerebileceğiniz bir 3d max versiyonu var mı
ilk defa başlayacağım.
Şu versiyonu stabil güzel çalışıyor dediğiniz bir versiyon var mı yoksa rastgele indireyimmi