Öncelikle tebrik ederim, güzel bir uğraş vermişsiniz.
Değineceğim tek nokta; sistemin başında sürekli durmanız gerekliliğidir. Yani yazın tatile gittiğinizde, elektrik vs. giderse tekrar ayağa kaldırmak için sizin dönemniz gerekiyor. Çok fazla senaryo var. Bu tarz denemeler tabii yapılabilir ama projede kullanmak emeklerin bi anda çöpe gitmesine çok fazla risk yaratır..