ben şimdi cpanel üzerinden açtığım mail adresini outlook a imap/smtp şeklinde bağladım buraya kadar bir problem yok. şimdi outlook üzerinden bağladığım mail bilgilerini birine verdiğim zaman giremiyor. bu kurumsal mailleri her bilgisayara tek tek kurmak mı gerekiyor? (arkadaşım başka şehirde bilgisayarına kuramam)