İşyerim hacette, evim tosmurda. Herhangi bir yaşamıyoruz. Fakat bir dönem bende sorun yaşadım tedaşla. Efendi gibi konuştum olmadı. En son tedaşa gidip içeride arıza cıkartınca ben eve gelmeden adamlar sorunu halletmişler