ssmedyadanısmanlık adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dedim ya haftanın üç günü arıza oluyor 3 günü arıyorum onun farkındayım zaten 😊
kaydetmişlerdir ilk seferde adınızı yani ondan bahsettim hocam sistem öyle işliyor numaradan isim görüyolar