Stresten buraya yazayım sizlerde de aynını diye sorayim diye düşündüm.
Alanyanın ortasında öyle bir tedaş problemim varki bunu aşmak icin 3 telefon 1 bilgisayar 1 tablet edindim ama şu an annemin telefonuna taktım hattı sadece forumu kullanabiliyorum. Ve haftanın 3 günü gün boyunca bugün ise akşamdan bu saate kadar elektrik yok haftada 3 defa arıyorum artık hitap için isminizi öğrenebilirmiyiz demek yerine merhaba selman bey diye açıyorlar telefonu sizdede böylemi yoksa sadece yaşadığım bölgedeki böyle tedaş tabi bölge bölge farklı firmalar oldugunuda biliyorum ama merak ettim