Merhabalar,
Kişisel whatsapp hesabımı kurumsal ile ayırmak istiyorum acaba bunun için bir yerden USA sim kart almak mümkün mü? İnternette birkaç tane buldum 200TL civarlarında satılıyor alınırsa sıkıntı çıkar mı?