Ne değişir sağlam veya değil. Bu kişilerin yaptığı şeyin emek hırsızlığı olduğunu değiştirmiyor. HIRSIZLIK hafif bir şey değil. Ne yazık ki günümüzde bu kadar alçaltıldı.
Hırsızlık kanuni bir suçtur ? Suç olduğunu delillendiremiyorsanız (resmi prosedür olarak) kanuni olarak hırsızlık değildir. En azından TCK'ya göre öyle. Şimdi anlıyormusunuz beni ? Ortada inanılmaz saçma ve korumasız bir sistem var. Ya yasal prosedürleri tamamlayıp satış yasağını kanuni hale getireceğiz yada R10 ve türevlerinde satış konusunun yasak olması, ceza alınması abes duruyor. İşimize gelse de gelmese de öyle.
İşin prosedürünü bilen ve önlem konusunda tavsiye verecek üstadlara saygım sonsuz