Kişisel düşüncem onu görüp kabullenip alarak anlaşma yapmış olursunuz ve cezası olmasa bile anlaşmaya uymamak etik değildir o zamn almiycaksin
mesele o zaten kendi yazılımları gibi piyasaya sürüyorlar başkalarının yazılımlarını kendileri yazılımdan anlamıyor böylelikle hataları çözüp geliştiremedikleri için alanlar mağdur oluyor. ortaya çıktıktan sonra da ben şundan aldım şuna yaptırdım vs. diyorlar.