merakalemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullandınız mı hocam, neden önerirsiniz bunu?
aktif olarak c elysee ve 301 kullanıyorum gerek süspansiyon gerek yakıt konusu tipide fena sayılmaz ben çok memnunum