Türkiye Yüzyılı iyi başladı. Allah Devletimize ve Milletimize zeval vermesin. Daha nice ilklere imza atmayı nasip eylesin.
Zuhaha. Sınırlar delik deşik ülkeye 20 milyon yabancı işgal eder gibi gelmiş bu mu Türkiye yüzyılı 🤣
Benim bildiğim, Türk devleti binlerce yıllık kültüründe silahları sınırları korumak veya genişletmek için üretirdi. Sınırlarımız açık 10bin km öteden vahşi kaçak afganlar bile giriyor. Ne işe yarıyor bu silahlar?