merhabalar, noterden imza beyannamesi alacağım fakat daha henüz kimliğimi yenilemedim. Bankalar işlem yapmayacağını açıklamış eski kimliklerle fakat devlet daireleri için bir açıklama göremedim. Kabul edilir mi yoksa hiç gitmeyeyim mi bilgisi olan var mı 31 aralık 2023 tarihine kadar geçerli olduğunu bilgisi de var anlayamadım açıkçası