dun tekrar sorun bildirdim, pencere surekli kapaniyor acilmiyor. iade rica edecegim.
Whatsapptan ulaştığınızda dönüş yaptım ve sorunun ölçekle alakalı olduğunu konuştuk.
Bilgisayarınızı %150 ölçekte kullanıyorsunuz ve program varsayılan olarak %100 olarak başlatılıyor ve ona göre scroll işlemleri yapıyor.
AnyDesk ile bağlanıp %50'de bir sorun olmadığını teyit ettik ve siz de sizin için bir sorun olmadığını söylediniz.
Bunun üzerine saat 22:15'de yazmışsınız ve chrome'un kendiliğinden kapandığını söylemişsiniz.
Sabah uyandığımda size dönüş yaptım ve birazdan tekrar kontrol sağlayalım hocam yazdım dönüş yapmadınız buradan çözümü yazayım.
2 farklı çözüm yolu mevcut. Dilerseniz bilgisayarınızın ölçeğini %100'e çekerek veya chrome'un ölçeğini %50'ye getirerek sorunu çözebilirsiniz.
Forumda aktifsiniz fakat dönüş yapmıyorsunuz. Whatsapp üzerinden bana dönüş yapabilirseniz sevinirim.
Konu aktiftir ve program sorunsuz şekilde çalışmaktadır.