Merhaba arkadaşlar

bir evim bar ortalama 10 m değeri var bu evi satmak istemiyorum ama ortalama 3 milyona ihtiyacım var

sorum şu.

bu evi satmadan nasıl nakit alabilirim ipotek falan da edebilirim