Merhaba,
Arkadaşımın 4 yıldır bebeği gibi büyüttüğü baktığı kedisi 20 gündür tuvaletini yapamıyordu, veterinere götürdüğümüzde böbrek taşı çıktı ve taşlar büyükmüş.
İlaçlı mama ve iğne tedavisi yapılıyor 5 gün boyunca.
Ancak doktorla konuştuğumuz zaman size dürüst olayım bu iğne ve ilaçlı mamanın hiçbir işe yaradığı yok dendi.
2. bir çözüm ise ameliyat ancak %80 risk verildi ve uzun bir süre normal mama yiyemeyecek dendi ve ameliyat 6000 TL. Parasında değiliz ama %80 risk denmesi resmen göz göre göre kediyi masaya yatırıp öldürmek demek.
Resmen göz göre göre kediyi ölüme terk edin diyorlar. Arkadaşımın gerçekten çok morali bozuldu.
Başka alternatif bir çözüm yok mudur ölüme terk etmek istemiyoruz. Yardımlarınızı bekliyoruz.