merhabalar yaklaşık 2 hafta kadar önce hesap robot oldu tik gitti hala gelen giden yok destek k.adı veya resmi değiştirin tekrar incelemeye girsin dedi yaptım 1 hafta geçti üstünden yine bir şey yok ortada blue aboneliğim var ama ne abonelik kısmına ulaşamıyorum ne başka yerine özellikleri de aktif değil normalde satın alır almaz özellik geliyor tik gelmiyordu inceleme sonrası aktif oluyordu hiç biri yok buton var tekrar satın al diyorum beyaz sayfa olup tekrar geri atıyor satın alma yerine sorunun çözümünü bilen var mı nasıl çözülür
https://i.gyazo.com/3333b6d5913ef772...eee0b10983.mp4