Bunun sarısı beyazı kırmızısı yok evet bende farklı görüşteyim ancak böyle birşey gerçekten varsa ve sadece göz boyamak için reklam yada farklı oy potansıyeli için servis edilmediyse beni mutlu eder.Maalesef o kadar çok saçma sapan şeyler servis edildiki yıllarca gerçeğede inanamıyor insan.Bunu vatandaş değil, vatandaşı bu hale getirenler düşünsün.Vatanımıza hayırlı olsun inşallah.