Elinde silah yoksa dünyanın en zengin ülkesi olsan bile yaşayamazsın, Dünyanın en zengin ülkesi bile hergün daha çok silah üretiyor.
Sen gündeminde soğanı başta tutabil diye TSK orda ülkeyi koruma mücadelesi veriyor, Zayif bir TSK ile gündeminde soğan değil hayatta kalma korkusu olur, tabi sen bunu zaten bilipde insanları aptal yerine koymaya çalışan bir provakatör olduğundan sana diyecek bişeyde yok.
belliki sen zortingen olalı çok olmuş bu konular sana eetki etmez.
Saçma sapan hamaset yapmanın alemi yok.
Bu ülke bu kadar silah üretemiyorken de bu ülkede güvenle soğan alınıp satılıyordu.
Üstelik daha ucuza alınıp satılıyordu. Hatta fakir soğan ekmek yer denirdi.
Bu ülkenin hayatta kalma korkusu yok, sizin iktidarı kaybetme korkunuz var.
Bir iktidar ile şuursuzca akla mantığa eğitime dayanmayan bir duygusal bağ kurmuşsunuz.
İktidarı kaybetmeyi ülkeyi kaybetmek zannedecek kadar kendinizi şuurunuzu kaybetmişsiniz.
Bu ülke kendi silahını üretemiyorken de ülkeyi koruymayı becerdik.
Bu ülke silah üretemiyordu ama 4 milyon mülteci sınırdan elini kolunu sallaya sallaya girip vatandaşlık alamıyordu.
Siz ülkeyi korumanın ne demek olduğundan bile haberdar değilsiniz.
Bu zırva milliyetçi hamasetiniz ile ülkeyi Kuzey Kore haline getiriyorsunuz adım adım.
Bir ülkenin neden silaha ihtiyacı vardır?
İnsanlarının özgürlüğünü, demokrasisini, adaletini, refahını ekonomisini korumak için.
Eğer ekonomin, özgürlüğün, adaletin refahın zaten yerleydeyse o silahlar sadece iktidarı korur.
Allah akıl fikir versin.
İnşallah bir gün siyasetçilerin dostunuz olmadığını, oy verdiğiniz siyasetçilerin ble ülkenin ikbalinden önce kendi ikbalini düşüneceğini anlarsınız.
Hiç bir siyasetçi senin ikbalini ve senin ülkenin ikbalini kendi ikbalinden önemli görmez.