15 ay askerlik yaptım, benim askerlik yaptığım yerde sen gece sokağa çıkamazsın, o yüzden milliyetçilik ve vatan sevgisi konularına girmeyelim, sınıfta kalma.
Zorunlu askerlik yaptığınla övünmeye çalışmandan anladım vatan sevgisinde kimin sınıfta kaldığını. Ben heryerde sokağa çıkarım ya ben ölürüm yada bana engel olmaya çalışanlar benim topraklarımda bana kimse engel olamaz.