Ben yeni açtığım bir hesapta ikisini birden yapıyorum, şu anlık 70 küsür takipçim var paylaştığım postlar ufaktan keşfete çıkmaya başladı reelerde düşerse ikisi birden güzel gelişim olur diye düşünüyorum. Kısacası bence ikisi birden yapılması çok iyi.