Daha önce cilt bakımı yaptıran var mı ? Bilmediğim için soruyorum bu bakım seans olarak mı veriliyor yoksa zamanı gelince hissettiğin anda sen mi gidiyorsun veyahut bir kere yapılıyor uzun aylar yıllar gidiyor mu

Ortalama ne gibi bir fiyatı var büyük şehirlerde ?

Aslında yüzümde leke yok fakat bu yaşıma kadar hep normal su veya sabunla yıkadım sonra en fazla arada krem sürmüşümdür klasik şeyler yani böyle bir cilt bakımı yapsam ne gibi bir artısı olur farkedermiyim yani gözümle gördüğüm bu bu küçük lekeciklerdir yaşa bağlı çıkmaz dediğğim veya çok farklı şeyler varsa onlar yoksa gider mi bu bakımda varmı tecrübesi olan ?