Hocam kimse size o kadar detaylı soru sormaz. Almaya çalıştığınız şey için para ödediyseniz,detay vermek zorunda bile değilsiniz. Telefon alacaktım,paramı aldı ve telefonu getirmedi,
Telefona imei mi atar, kaçak mı getirir o onun problemi,sizlik hiçbirşey yok hukuki anlamda hakkınızı arayın.
En kötü tanıdığınız bir avukat yoksa bana ulaşabilirsiniz,arayıp güzellikle paranızı geri isteyin vermezse şikayetçi olacağınızı söyleyin ve bunuda kayda alın.
Sonra parayı getirmezse adliyeye gidin ve şikayetçi olun.