Merhaba. Hem anneme hem babama güzel bir telefon almak istiyorum. 2 telefon için totalde en fazla 12k bütçem var.
İlla ki 12k'yı bulmak zorunda değil, daha maliyetsiz fiyat/performans ürünü güzel bir telefon olursa da iyi olur, uzun zamandır kendi giderlerimden kısarak biriktiriyorum.
İnternetten araştırıp bakıyorum da, pek çok telefon modelinde olumsuz yorumlar olduğu için tereddütte kaldım.
Konuya hakim olan varsa yardımınızı/önerinizi rica ediyorum

Şimdiden teşekkürler