Dostum kaçak olduğunu belirtmene gerek yok ısrarla KAÇAK telefon getirecekti dersen , hiçbirşey yapamazsın.
Anlatman gereken olay döngüsü,arkadaşının yurtdışına giderek ucuza getireceğini ve bu şekilde kar edeceğini söylersin, illa kaçak diye göze sokarsan kabul etmezler tabiki.
Ama elinde dekont varsa , yurtdışı olarak şikayet edersen paranı alırsın , uzlaşmak için bile olsa zorla verirler o parayı.