Merhaba bir mobil uygulama yaptırmak için birisi ile anlaştık ancak ilgili kişi bizi mağdur etti ve paramızı göndermedi 20 bin üstünde bir rakam avukat arkadaşlarımız var mıdır konu hakkında destek olabilecek.

https://www.r10.net/sikayetim-var/36...post1084911111

şikayet konumuzda burada.